Reklamacje
W przypadku niezgodności towaru z umową w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) należy:
- zawiadomić oraz zgłosić odpowiednie żądanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: lamorenasklep@gmail.com.pl lub też pisemnie na adres: ul. Kwiatowa 2,86-021 Żołędowo
La Morena nie później niż w ciągu 14 dni ustosunkuje się do żądania klienta i prześle odpowiedź na wskazany adres.
Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności, w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Zawsze w przypadku jakichkolwiek pytań można się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie.
e-mail: lamorenasklep@gmail.com ,tel. 508-374-282
Zespół La Morena .